قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی پارسین پلاس
به پارسین پلاس خوش آمدید،
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “پارسین پلاس” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “پارسین پلاس” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در این فروشگاه از منابع زیر تامین میشود:
1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه میشوند.
2- اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند.
از این رو “پارسین پلاس” هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود
را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
فروشگاه اینترنتی “پارسین پلاس” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت،
مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی “پارسین پلاس” این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که به هیچ عنوان اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از
آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا
سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت
مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری
و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “پارسین پلاس” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به این فروشگاه می باشد.
فروش و تحویل سفارش در صورتی که “پارسین پلاس”به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند،
خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن
در سایت صفر ریال محاسبه خواهئ شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
شرایط برگشت کالا:
هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09302550911“و 013.33832497 یا ایمیل info@parsinplus.ir یا “فرم
برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی
است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول
ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)
در سفارشهای با ارسال پیک در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و “هزینه ارسال”نیز از وجه دریافتی
کسر خواهد شد.
خریدار به مدت 7 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالا باز نشده و از آن هیچ گونه استفادهای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه
به عهده خریدار میباشد.
این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:
– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “013.33832497” یا ایمیل info@parsinplus.ir در فرم برگشت
از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای
شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
روش های پرداخت
روش پرداخت در فروشگاه اینترنتی “پارسین پلاس”از طریق درگاه امن زرین پال انجام میشود
روش های ارسال
سفارشات در شهر رشت توسط پیک ارسال می گردد و هزینه ارسال نیز طبق نرخ پیک شهرستان می باشد. در سایر استان ها و شهرهای مجاور ، سفارش ها از طریق شرکت پست
جمهوری اسلامی ایران ، تیپاکس و ماهکس ارسال می گردد.
هزینه ارسال
هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد.
مدت زمان تحویل کالا
مدت زمان تحویل کالاها در شهر رشت حداکثر 1 روز کاری می باشد.
توجه: سفارش های ارسالی شهر رشت به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل
می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل سفارش حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می
باشد.
با انتخاب روش ارسال تیپاکس، در صورتیکه سفارش قبل از ساعت 15 نهایی شده باشد در همان روز به تیپاکس تحویل خواهد شد و پس از این ساعت در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد
گردید.
سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتی که قبل از ساعت 12:30 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد ، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی
شده باشند ، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.
موفق و سربلند باشید.